Elementy bazowe

Odwzorowanie struktury firmy w systemie. Katalog usług ze zdefiniowanymi wymaganiami i czasochłonnością.
Księga zleceń. Baza zasobów ludzkich i sprzętowych.

System WFM ewidencjonuje i normalizuje kluczowe obszary firmy, pod kątem realizacji prac terenowych. Tworzy fundamentalne bazy danych, wykorzystywane w każdym kolejnym etapie procesu: odwzorowanie struktury firmy, katalog usług, księgę zleceń i bazę zasobów podzieloną na pracowników i sprzęt.

Odwzorowanie faktycznej struktury firmy

Katalog wszystkich świadczonych usług

Gromadzenie zgłoszeń klientów w formie księgi zleceń

Kompletna baza posiadanych zasobów

Elementy bazowe
Funkcjonalność

Elementy bazowe

– Odwzorowanie struktury firmy w systemie
– Katalog usług świadczonych przez firmę
– Zdefiniowanie czasochłonności i zasobów potrzebnych do konkretnych usług
– Księga zleceń, gromadząca spływające zgłoszenia klientów
– Baza pracowników i sprzętu

 

Opinie
Z naszych rozwiązań korzystają:
POŁĄCZ Z INNYMI ROZWIĄZANIAMI:

Harmonogram pracy

Zobacz

Realizacja w terenie

Zobacz

Monitoring pojazdów

Zobacz