"Największą zaletą frameLOGIC jest elastyczność"
Przed wdrożeniem systemu frameLOGIC, wiedzę o pojazdach firmy Tauron posiadały jedynie osoby bezpośrednio je użytkujące. Dotyczyło to stopnia ich wykorzystania oraz stanu technicznego. Rozliczenie pojazdów odbywało się na bazie danych deklaratywnych, a paliwa na podstawie normatywów urealnianych w oparciu o dane z tankowań. W przypadkach eksploatacji specjalistycznych pojazdów w nietypowych warunkach, różnice w wyliczonym zużyciu dochodziły nawet do 20%. Ponadto, każdy z oddziałów stosował do rozliczania swojej floty odmienne narzędzia informatyczne, co dezorganizowało analitykę.
Zintegrowanym Systemem Informatycznym FM.frameLOGIC objęta została cała flota firmy Tauron, w tym: samochody pogotowia energetycznego, żurawie, koparki, podesty samojezdne oraz pojazdy osobowe. Łącznie niemal 4 tys. jednostek. Dzięki temu, klient rozlicza swoje pojazdy na bazie faktycznie zmierzonych danych. Tradycyjne karty drogowe i system rezerwacji zastąpiliśmy narzędziami elektronicznymi. Całość została zintegrowana z najważniejszymi systemami klienta - SAP i ZPB, w celu płynnej wymiany danych. Gromadzone w systemie informacje są wielopoziomowo analizowane i dynamicznie raportowane narzędziami BI.
„Wdrożenie systemu istotnie podniosło poziom zarządzania flotą na różnych szczeblach struktury organizacyjnej i w różnych obszarach jego pracy. Przełożyło się to na ewidentne korzyści. Największą zaletą bliskiej współpracy z frameLOGIC jest niezwykła elastyczność proponowanych rozwiązań. Dzięki temu mogliśmy dostosować wdrożenie do naszych procedur, zamiast dopasowywać się do konkretnej propozycji technologicznej i rozwijać stosowane oprogramowanie pod zmieniające się wymogi."
Jerzy Rzemyszkiewicz
V-ce Prezes Zarządu